En fredag!

Idag är det fredag, min favorit dag på veckan! Jag gillar verkligen att kunna säga "Trevlig helg" till kunderna som handlar, man känner sig så trevlig haha ;) Har iallafall jobbat hela dagen idag, roligt! Jag tycker verkligen om mitt jobb, måste jag säga! Eller ja, extrajobb, jag trivs så sjukt bra! Och idag kom en snubbe från märket Tommyguns in och hade lite genomgång av produkter, och så fick vi som jobbade välja ut en varsin produkt att ta med hem och prova, awesome! Så jag valde hårinpackningen, den luktar sjukt gott, och är säkert bra också! Hihi.

Sen när jag slutade kom pappa och hämtade mig, så åkte vi hem och käkade och nu tänker jag bara ta det lugnt hela kvällen och kolla på Vänner och ha det skönt. Längtar till imorgon, för då är det kulturnatten som gäller hihi, mysigt! Nu tänker jag kolla på idol som vi har spelat in, kanske skriver mer sen om jag orkar ^^ Kram!


Postat av: Sanna

sv: åh tack så mycket!

Hur mår du? :)

2011-09-16 @ 21:28:12
URL: http://dynamique.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0