Födelsedagshelgen!

Jag har haft en helt underbar helg! Igår började jag med att åka hem till Emelie och bli sminkad, och sen på kvällen kom mina kära vänner hit på förfest och firade mig. Jag hade en superrolig kväll! Vi började med lite mat och spel och sånt hemma hos mig, och sen tog vi taxi ner på stan, hade vip på Pluto! Så vi kom dit runt tolv. Länge sen jag dansade så mycket, men galet roligt! Sen så åkte jag hem och somnade! Av mina vänner fick jag presentkort på systembolaget 300 kr, en parfym, en doftspray och presentkort på VILA 100 kr

Idag var ju det stora dagen, nämligen min 20-årsdag! Familjen kom in till mig imorse och sjöng, med presenter! Fick digitalkameran som jag har önskat mig, och så fick jag presentkort på VILA 500 kr! Vid klockan två kom farmor, farfar och faster hit. Av dom fick jag presentkort på Åhlens 1000 kr (nu kan jag äntligen köpa min WERA väska!), en massa finporslin, glas och blommor! Vi käkade supergod smörgåstårta som mamma hade gjort, och sen Carl Gustav tårta också! :D Sen kom Emelie och Roberto också! Av dom fick jag JIMMY CHOO doften och tre-stegs rengöringen från qlinique! Senare vid klockan fyra kom hela mammas släkt. Av alla dom tillsammans fick jag ett presentkort på VILA 1000 kr! Och av Snäckan fick jag en Ben&Jerry hihi ^^

Jag är så sjukt nöjd med min dag, med hela helgen! Tack allihopa familj, släkt & vänner för dom fina presenterna! Kunde inte varit mer nöjd känns det som!


Lite födelsedags-bildbomb!




Postat av: amanda

Hej hur mår du ? :)



Kram♥

2011-09-26 @ 00:03:09
URL: http://bloggamandas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0