Huvudstaden!

Idag tog jag tåget till Stockholm vid elva och så mötte jag Jonna när jag kom fram! Det blev några timmar på stan md shopping och mat. Jag köpte en wera väska, en rouge pensel, en concealer från Helena Rubenstein, och så köpte jag en kycklingsallad! Idag var det nog Jonna som var shopaholican ;) När vi hade gått klart på stan så gick vi hem till Jonna som bor på söder. Hon packade lite saker bara och sen tog vi oss hem till västra aros!

När jag kom hem blev det lite filmtittande med mamma och pappa och sen har jag bara lekt med min mobil och haft det rätt tråkigt. Ska nog sova snart, imorgon blir det en lunch på stan med Johanna och sen lite myskväll med Jonna och Jennifer på kvällen, myspys.

Jag har iallafall haft en superbra dag med Jonna i Stockholm! Jag vill ha söndag, för då blir det att åka till Uppsala och kolla på en massa samojed valpar <3 Jonna ska köpa en av dom wiiiie ^^ Nu sitter jag med en zooklubba i käften, och snart ska jag lägga mig, och jag orkar inte ta kort på det jag har köpt, så det får bli internetbilder ;)





Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0