Kalas osv

Idag var det kalas hos Felicia som har fyllt 17 år, asnice. Fick fika, glasstårta och kaffe, vad mer kan man begära :D Efter kalaset blev det lite shopping på icagrytan och sen vidare hem och käka pizza, det behövdes en bakisdag som denna. Kvällen har spenderats i soffan framför första avsnittet av Idol. Jag älskar idol men gillade verkligen inte dom nya medlemmarna i juryn kan jag ju tala. Den där mustachgubben borde inte få vara med, han är ju så elak mot alla. Usch. Sen så har det inte hänt så mycket idag, har skrivit en massa cvn för imorgon är det jag som ger mig ut och söker en jäkla massa jobb, känns awesome. Har ju en lägenhet som bara står och väntar på att jag ska skaffa ett jobb så att jag kan flytta in :) Så ingen tid att förlora hihi. Nu ska jag iallafall göra mig iordning och sen så tänker jag gå och lägga mig och kolla på film :D Hoppas alla har haft en bra dag, det har jag haft!



Postat av: Denimi & Ella

Svar:

Jadå, min gårdag var bra. Lugn och skön men också mysig och bra. Fick gjort så mycket grejer! =)

2011-09-05 @ 06:20:12
URL: http://denimiella.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0