Kvällsshopping!

Orkar inte skriva så mycket just nu, är precis påväg att gå och lägga mig! Men har varit på stan nu på kvällen iallafall med Jennifer, eftersom att alla butiker hade öppet till klockan nio idag, och så var det lite erbjudanden och sånt. Köpte inte så mycket, ett make up set från Petras märke, på Kicks, och så en tröja på vero moda. Lämnade även tillbaka min VILA tröja som hade tappat alla knappar, så fick ett presentkort där istället på dom pengarna, niice! Ja det var väl det jag hade att säga. Har haft en mycket trevlig dag, hoppas ni också har det!  Puss :)

Här är kittet jag köpte idag av Petra, DuWop. Det är ett läppglans (plumping),
en riktigt fin highlighter , ett rouge och tre ögonskuggor! Har kostat 550 kr, kostade idag 199 kr + min saftiga personalrabatt mohaha. nej men jag är galet nöjd! :)

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder har även massa roliga tävlingar på gångså besök gärna min blogg:)

Kram:)

2011-09-30 @ 21:25:04
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Elina

Hej, just nu har jag frågestund i bloggen så om du har lust kika gärna in och fråga några frågor! Här är en länk --> http://moreandmore.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

Trevlig helg :D



Förlåt om du inte gillar denna kommentar..

2011-09-30 @ 23:47:15
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0