Shoppingdaaaaag! ;D

Idag blev det en jäkla massa shopping. Åkte ner på stan och träffade Emelie, så gick vi till tele2 där jag köpte min efterlängtade älskade mobil, nämligen Samsung galaxy s2! Sen gick jag in på Kicks och storshoppade också. Köpte en concealer, en ögonkräm och en pincett! Bara saker som jag behöver, så det känns rätt bra. Efter det träffade jag Jasmine och så tog vi bussen till Erikslund. Där köpte jag en stickad tröja (en knapplossnade bara någon timme efter jag kom hem, kul.) och så köpte jag en jättesupersöt klänning också :) Och det köpte jag på VILA för mitt presentkort! Sen så fick jag skjuts hem av snällaste faster :)

Nu på kvällen har jag lekt med Jonna! Roligt som vanligt. Vi satt mest och pratade, slökollade lite på idol under tiden. Spelade lite wordfeud på henned iphone också. Imorgon börjar mitt nya abonnemang att fungera, så då kan jag leka på min egen mobil! ;) Nu ska jag lägga mig och se på vänner, sådeså! Idag har varit en bra dag ! :) Puss!


todays shopping! ;>


Postat av: johanna

ååh v ill cokså shoppa!! :D



Vad har du får tankar kring otrohet? Har du varit med om det nångång? Kommer du aldrig acceptera eller vara det? Berätta gärna om dina åsikter! (Se inlägg "otrogen?". Har en liten mini undersökning ) Tack om du vill svara =)

2011-09-27 @ 10:05:28
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Elina,



Roligt att se att du har valt att skaffa en Samsung Galaxy S2 via oss. På vår hemsida http://www.tele2.se/mitt-tele2.html kan du registrera dig för en tjänst som heter Mitt Tele2, där kan du när du vill se bland annat ditt saldo, din PUK-kod och bindningstid. På vår hemsida kan du även se våra senaste nyheter och läsa om våra förmånliga tilläggstjänster. Vi önskar dig välkommen som kund och hoppas att du blir nöjd med din nya telefon.



Om du har några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-09-27 @ 11:51:04

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0