stan & pepp

Har precis kommit hem efter en spontan stanutflykt med Jonna. Jag köpte en jättefin och jättestor röd tröja på VILA såklart, handlar nästan bara där nuförtiden. Är supernöjd med den. Skulle egentligen till stan för att köpa något att ha på mig ikväll men så blev det inte, så jag får ta något jag har hemma! Det blir nog bra ändå. Nu har jag iallafall precis kommit hem och nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret, och sen äntligen ska jag börja fixa mig inför kvällen! Blir nämligen att gå ut med Jonna, Linnea och Jennifer! :D Vi kommer antagligen att hamna på Pluto. Ser fram emot kvällen :) Nej nu ska jag duscha och fixa mig som sagt, hoppas alla får en trevlig lördagkväll! :D Puss på er!


Här har vi nykomlingen i min garderob! Mycket snyggare när den sitter på! :)


Postat av: lindaerika

Sv: Tack så mycket, och detsamma :)

Kram

2011-09-11 @ 14:20:32

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0