Träna träna träna!

Woho idag har varit en rätt skön dag tycker jag. Vaknade ganska sent och har kollat massa på vänner och sånt mysigt. Sen lite senare cyklade jag och lillasyster iväg till friskis. Hon var på spinning, och under tiden gymmade jag, duktig som jag är! Stog på crosstrainern i en halvtimme, sen körde jag lite magmaskiner och så gick jag lite på löpbandet, så jag känner mig rätt nöjd. Det var ju sent, ungefär vid sex så typ alla maskinerna var upptagna hela tiden. Folk åker ju dit typ den tiden efter jobbet och sånt. Jag föredrar att träna mitt på dagen, mycket skönare. Men som sagt, det gick bra ändå :)

Nu har vi precis käkat food och om ett tag ska jag och Rebecca baka saker till på söndag då jag fyller år! Mycket skoj, älskar att baka ^^ Sen så antar jag att jag kommer kolla på Vänner hela kvällen efter det. Har jag väl fastnat i en serie så måste jag se det hela tiden, och jag har ungefär 6 säsonger kvar. Åh jag älskar Ross ^^ Nåväl, hoppas ni har haft en bra torsdag! Kram på er!


Snygging-gympaskorna!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0