Blåjeans

Visste inte vad jag skulle ha för rubrik, så tog titeln på den låten jag lyssnar på. Bra låt med Kent, tips!! Idag har iallafall jobb stått på schemat mellan två och kvart över sju, och sen fick jag skjuts hem av Sofie, mycket snällt minsann! Nu väntar en lugn kväll med film och sånt mys. Tänkte kanske gå ut ikväll men orkar verkligen inte det, plus att jag jobbar imorgon så det kanske inte är någon bra idé. Senare ska iallafall jag kolla på Big brother med snäckan, och så lär jag ju fota en del också med min nya kamera! Köpte en bok på jobbet idag om bildredigering i photoshop så ska försöka lära mig lite från den, får väl se hur det går :) 


Här kan ni få en bild på min underbart goda frukost-smoothie


vanlijyoghurt
massa hallon
en banan


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0