En Tisdag!

Idag på förmiddagen blev det ett besök hos farmor & farfar, och påvägen dit stannade vi vid kyrkogården och tände ett ljus för Stefan. Hemma hos f & f blev det lite semla och sånt mys eftersom det är semeldagen! Fick dock riktigt ont i magen efter det så fick lägga mig på soffan och åma mig, tror jag drack kaffe för fort, min mage tål inte kaffe ibland, men jag älskar kaffe! Iallafall så var det väldigt trevligt annars!

Efter besöket körde pappa mig till Erikslund, jag skulle nämligen ha intro på Bokia idag. Fick lära mig kassan eftersom att jag ska jobba där på bokrean hela den här veckan. Komplicerad kassa tycker jag som är van med Kicks kassa, mycket enklare! Iallafall så tog det bara en timme, sen fick jag gå hem. Så jag åkte hem och käkade och sen tog jag en promenix till friskis och gick på ett medelpass med Jasmine. Gick bättre den här gången än förre tycker jag :) Kul när det går framåt! Nu laddar jag för ännu en kväll med Big brother! <3

Idag är det synd om lillasyster eftersom att hon har varit och avlivat sin hamster Alejandro. Men han var så sjuk så det var det bästa för honom, och nu mår han säkert bra! Lilla lilla Alejandro <3



Rest in peace!


Postat av: Alicia Jasmine ♥

Hej! superfin blogg :) Vad har du gjort idag? Hoppas du haft det bra i alla fall, och ha en fortsatt trevlig kväll!

Btw, vad tycker du om semlor? (semle dagen idag!)

2012-02-21 @ 20:09:06
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fin blogg, allt bra? :) Söt hamster, synd att han blev avlivad :(

2012-02-22 @ 11:30:54
URL: http://lifeastildah.blogg.se/
Postat av: Gabriella Sollenius

Haha jo, det har nog de flesta! Min dag haar varit bra, själv då? :)

2012-02-22 @ 12:02:54
Postat av: snäck

ååååååh saknar honom. min alejandro <3

2012-02-24 @ 00:45:59

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0