Canon eos 550d

Idag var jag äntligen och köpte min efterlängtade Canon eos 550d och jag är hur nöjd som helst! Köpte till en försäkring för ett halvår, och ett schysst minneskort så nu är det bara att sätta igång. Vad skönt det känns att ha en ordentlig kamera igen! Har verkligen saknat det!

Har iallafall jobbat idag, skulle sluta klockan sex men fick gå klockan fyra, och så får jag börja två timmar tidigare imorgon istället, eftersom det var så lugnt idag, och imorgon är det ju lönefredag så då behövs jag mer! Efter jobbet så åkte jag hem, och när jag kommer till ytterdörren kommer jag på att jag inte har några nycklar hemma, jävla smartskaft! Så fick vänta till snäckan kom hem och öppnade! Ni kan ju gissa vad jag har gjort ikväll, har bara lekt massa med min nya kamera och snart ska vi se Big brother! ;) Puss & kram på er!

Harryboy fick agera modell idag ..!




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0