Första körlektionen

Idag hade jag min första körlektion och det gick superbra! Det var dock lite läskigt, men har en bra lärare så det kommer nog gå fint det där! Fick mest krypköra idag, och prova på gasen litegran. Fick även lära mig koppling och växla :) Tycker det är ganska krångligt än sålänge, men har ju bara tagit en lektion. Nästa har jag på onsdag! :)

Efter lektionen gick jag och Jasmine på stan hela dagen, kunde dock inte shoppa eftersom jag hade glömt mitt kort hemma. Men det kanske var lika bra haha. Det blev en lunch och en fika iallfall! Sen vid sex gick vi på teorilektion tillsammans på körskolan. Fattade inte så mycket eftersom att det var "steg fyra" och jag har inte ens varit på steg ett, två och tre. Haha så det var lite fort fram där, men kommer gå varje måndag om jag inte jobbar eller så :)

Imorgon blir det jobb, dom ringde mig nu ikväll och frågade om jag kunde hoppa in imorgon, och det kan jag ju såklart! :) Nu ska jag lägga mig och läsa lite, sen sova. Hoppas alla har haft en bra dag, det har jaaag! Kram!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0