Långromenad & brynfix

Idag har man varit lite hurtbulle minsann! Jag och mamma tog en promenad till rocklunda, där vi mötte Emelie, och så gick vi därifrån till stan, så det blev nästa en timme. Väl på stan tog vi en kaffe på Espressohouse och sen gick mamma hem, och jag och Emelie gick upp till henne och kollade på Big brother och målade naglarna. Hon har så många fina nagellack, så skulle jag låna ett av henne. Sen när jag var klar insåg jag att jag hade målat på ett nagellack som jag har ett likadant av hemma .. bravo. Nåväl, snyggt blev det iallafall haha. Sen plockade och färgade Emelie mina ögonbryn, blev mycket nöjd med resultatet! Ögonbrynen gör så mycket tycker jag, viktigt att hålla dom fina minsann!

Lite senare åkte jag och mamma till ica och handlade lite. Köpte fil och nyttiga flingor, ska börja äta det till frukost istället för mackor. Ikväll väntar Big brother, undrar vem som åker ut. Det skulle ju vara något speciellt med denna utröstning, mycket spännande!


Här har vi en vacker bild på ett nyplockat ögonbryn!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0