Wiiiie!

Idag har jag övningskört igen! Åh det är så roligt, och man lär sig massa nytt hela tiden! Vi körde först på Tunby i industriområde, och sen när vi skulle tillbaka till bilskolan så frågade min körskolelärare mig "du kanske vill köra halva vägen tillbaka?" så det gjorde jag! Så för första gången fick jag åka på riktiga trafikerade vägar! I rondeller och stanna vid rödljus och sånt läskigt! Men det var riktigt roligt! Råkade dock köra 70 på en väg där det var 60 .. kanske inte så bra. Men det är så mycket att hålla reda på, hålla hastigveten, kolla på vägen, kolla speglarna + döda vinkeln, växla, blinka. Så himla mycket man ska göra av ren rutin, kommer jag någonsin kunna det? Haha känns rätt omöjligt nu. Hur som helst så var det som sagt en väldigt rolig körlektion!

Efter lektionen trallade jag in på Emelies jobb och hämtade nyckeln till hennes lägenhet och nu sitter jag här och kollar på Grey´s anatomy och om ett par timmar ska jag åka och jobba :) Sen blir det Desperate housewives ikväll såklart! Nu ska jag fortsätta kolla på Grey´s  :) KRAM!


Postat av: Mooa

Hejhej! Fin blogg!

Vill du följa varann på bloglovin?

Kram.

2012-03-13 @ 18:07:58
URL: http://killergoat.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0