ett tag sen nu

nu var det ett tag sen man skrev något inlägg, men det har varit väldigt mycket nu .. begravning, plugga massa ... och massa annat skit. sitter hemma nu en fredagkväll och lyssnar på elvis (y)  tänker nog sova snart, när jag har sköljt bort min bruna ansiktsmask! ska bli massa skönt att sova. idag gjorde jag två prov. provet i räddningstjänsten kändes helt okej, det går säkert bra, hoppas jag. provet i matte däremot kändes inte lika bra .. blir nog att göra om det .. menmen jag börjar komma in i matten nu, börjar förstå, pluggar som en jävla gnu, för att gå ut med fullständiga betyg. för det har jag redan bestämt att jag ska göra. efter skolan blev det en stund på gymmet. springa lite på bandet, köra lite maskiner. körde mage och armar idag. sen såå hämtade vi lillasyster vid skolan, hon kom hem från hudiksvall idag! =)  massa mys. tvällen har tillbringats hemma med tacos, nötter och torkade frukter (a) inget godis nu heller, när jag har börjat mitt nyttiga liv ;)  hoppas ni alla har haft en bra dag. pusspåer

typ pix



Postat av: marie

åh vad fin blogg du har ,

och jätte coolt hår du har ;)<3

kram ^^

2010-04-24 @ 13:16:03
URL: http://ppinsaamt.blogg.se/
Postat av: amanda :)

fett nice blogg ! :D

& coolt hår :)

2010-04-24 @ 14:33:07
URL: http://itsmandastyle.blogg.se/
Postat av: sannah

Du är galet söööt

2010-04-24 @ 16:31:40
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Martin

jag gillar bilderna :) mykket söta!

2010-04-25 @ 17:14:23

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0