IDAG

idag är den efterlängtade dagen! lön + utgång med folket. men först blir det en sväng på stan med lovisa, sofia och jennifer, och inhandla bara det viktigaste. (brukar låta så ..) mja, sen ska jag hem och fixa mej, sen förfest hos jennifer och sen krogen! är så jävla pepp alltså! vet dock inte vad jag ska ha på mig nu på dagen .. men hittar nog på något, och jag funderar på att ha höstskorna, men vet inte riktigt xd  åh jobbigt med beslutsångest. men det blir iaf antagligen lockigt hår ikväll. vet inte varför men de flesta av mina kompisar har sagt att jag ska ha det XD  så får lyssna på dom. sitter och lyssnar på peppmusik nu haha. och mitt hår är katasstrooooof! och jag hittar inte plattången! haha not goooooodie! aja, får väl se ut som ett troll, fixar mer till kvällen ju :)  nu ska jag väl fortsätta fixa mig eller nåt :) skriver mer seeeeen pussis  :*

slänger in en bild på min lilla peanut <3



Postat av: moa freakin' carlberg ♥

åh vilken härlig header! riktigt fin. allt bra?

2010-08-27 @ 11:07:41
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Nicolina ♥

åh tack så jätte mkt! :) ♥

2010-08-27 @ 14:47:14
URL: http://nnicolinagustavsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0