ruinerad!

jaa jag gick upp klockan två idag, och bestämde mig direkt för att cykla till friskis och svettis och fylla på mitt kort, för jag kan fan inte sitta hemma om dagarna hela hösten .. så jag cyklade dit (i regnet) och så när jag kom fram gick jag fram till receptionen, och då sa dom att det finns inte gym/gympa längre, utan då måste jag köpa ett allkort, som kostade 1100 spän! för tre månader! det är helt sjukt. men eftersom att jag har bestämt mig för att börja träna igen och bli smal och allt sånt, så kände jag mig tvungen, och nu är jag fattig. åh :(  kan typ inte handla mer den här månaden nu .. eller jag har ju pengar, men ska lägga undan massa, så .. men ja det får väl funka ändå eller nåt sånt. blev dock en mjukstart idag, tränade bara ca 50 minuter, och det blev mage och armar. ska träna imorgon också, men vet inte riktigt vad, får kolla på e-schemat sen! och nu har jag ju allkort, så då kan jag gå på spinning också, och det är asbra fettförbränning! (y)  så det kommer jag köra, iaf en gång i veckan! nej nu ska jag fortsätta spela the sims 3, jag har blivit besatt! skriver mer senare! pussssis



Postat av: SOFIA m

Hihi jag oxå!

gillar din header A LOOOT : ) <3

2010-08-30 @ 18:53:56
URL: http://ssofiayouknow.blogg.se/
Postat av: Edine - På Klackar Av Stål!

Gaaahsh älskar din design åter igen :D <3



Haft en härlig måndag?

2010-08-30 @ 19:15:00
URL: http://edithsomavril.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0