fiesta igår (d)

igår var det skoj kan jag passa på och tala om för er, människor. började med en mysig förfest hemma hos timmy med han, lovisa och susanna :)  blev att lyssna på musik, spela tre i rad, snacka och såntdäraa!! efter det så blev det att ta taxi (haha) till stan och äta på mcdonalds. blev en halv äppelpaj för min del, och haha aa det var skoj på mcdonalds. seeeen så vandrade vi vidare till konrad! vi kom dit vid tio ungefär och så var vi där till kanske halv två ..?  haha nej jag har faktiskt ingen aning om när vi drog. men det var galet där iallafall ... sen blev det mcdonalds igen! och sen åkte susanna hem och jag, lovisa och timmy åkte hem till timmy igen och efterfestade litegran och sen slockade vi !! så vaknade vi kanskee tio eller nåt. vi gick upp, och tog en promenad (omväg) till pizzerian, som var stängd (!!!!!!!!) panik, så vi tog bussen till stan och åt pizza :) hiihihiiii! sen så åkte jag och lovisa hem tyyp! och nu har jag nyss ätit korv med bröd haha =D  nu pallaaarrr jag inte skriva mer, och jag tänker inte lägga upp nå vimmelbilder från igår XD   hejdå !!!!!!!


Postat av: tintin

Eftersom jag blir tvingad till att kommentera så måste jag säga att det var den roligaste kvällen på länge, sjukt mysigt och kul :D så tack på dig! ...faaast

2010-03-01 @ 00:56:12
Postat av: Elina

vadå tvingaaad (a) hihihih jaa det var en mysig och skojig (och lite fast) kväll!!! ;D taccckkk på dej ocksåå !! jag vill ha en glass :(

2010-03-01 @ 00:57:58
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0