hällou

sitter hemma hos mormor nu, är typ bosatt här ett par dagar och det är mys tycker jag allt. idag åkte jag till skolan och gjorde ett matteprov som gick åt helvete! had epluggat asmycket, och blev så besviken när jag inte klarade provet :(  sen åkte jag hit igen och åt mat och lekte med Zlatan (mina kusiners kanin som mormor är kaninvakt åt) och han är jätteskoj haha han är typ som en hund. han springer runt fritt på nedervåningen, och han kommer när man ropar på han, och så hoppas han upp i ens knä när man sitter i soffan och sånt ^^  och han springer efter en och sånt. och så slickas han som en hund, och ligger som en hund, helt utsträckt XD helt mysigt ! jag och snäckan har nyss varit på friskis och tränat och snart blir det pannkakor !!! ;o  hejdååå


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0