hemmakväll

idag var det skola, gick helt okej. hade bara räddningstjänst och klassråd, och sen slutade vi. då käkade jag med snäckan i skolan och sen tog jag bussen hem. när jag kom hem åkte jag och mamma hem till mormor och hälsade på henne och sixten. mille var också där med pojkarna william och lucas :)   mysigt vare allt! sen körde mamma mig och snäckan till friskis så gick vi på danspasset, huuur roligt som helst, lovar ;) sen kom emelie och roberto förbi och käkade med oss här hemma och det var mys =)   nu tänker jag sova för jag orkar inte skriva mer. jag har hittat massa klänningar jag vill ha.

bl.a.

Postat av: Malin

Riktigt snygg partyklänning =)

2010-02-06 @ 02:46:05
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0