tralalalala

jag har riktiiigt tråkigt och jag borde plugga, men orkas det ? näj inte för tillfället och jag kan inte spela the sims tre heller för mitt fanskap till dator stänger av sig själv mär jag spelar det, helt utan anledning. jag har iallafall godis, får nöja mig med det, och musiken förstås HEHHEHE. imorgon blir det skola igen usch .. men har bara en lektion. efter det får jag se vad som händer. ska kanske sitta kvar och plugga lite med jasmine, får se. sen ska jag träna, inte för jag tror att nån bryr sig liksom men iallafall. det har gått två veckor nu av ensamhet och tankar i huvudet. på något sätt har jag klarat mig ändå. eller jag har inte direkt mått bra. nej fyfan så här dåligt har jag aldrig mått i hela mitt liv. många tårar because of you. kärlek är så svårt. tror inte det finnk äkta kärlek,. önskar bara jag kunde få en till chans .. men känns som att det bara är att glömma. nu ska jag plugga. hade bra puss<3   SKA JAG FÄRGA HÅRET SVART !?!!?!?

todaay-pics

Postat av: Henke

Nej du ska inte färga de svart!!!

2010-02-14 @ 21:54:08
Postat av: Elina

haha okejokej HENRIIIKKKK!!!<3

2010-02-14 @ 22:20:43
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0