nyår -09

jag måste säga att nyår ändå blev väldigt lyckat! började med att åka hem till storasyster och få nyårsmakeupen, och jag blev hur nöjd som helst. önskar jag också var så bra på att sminka som hon är. sen träffade jag lovisa och vi gick till donken och köpte pommes, men var på en gång bråttom till bussen för att träffa johan och hans kompisar och så drog vi till orbmerget på fest. det var ganska mys med trevliga människor. skulle faktiskt gärna stannat kvar där längre, men nä .. vi drog vidare till bäckby på en annan fest som nån tjej hade. hihi det var faktiskt väldigt kul :) kom mer och mer människor. till och med folk man minst kunde ana skulle komma dit liksom haha .. sock slutade det som vanligt i kaos och ja .. det kanske blev lite för mycket då, men man överlevde. vaknade upp med lovisa hemma hos mormor haha ah.. men kvällen var iallafall riktigt lyckad, eftersom att den firades med de bästa människorna :)  hoppas alla andra också hade mysigt igår och sånt :)  pusshej,

outfiten


jag och lovisa x)



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0