this is the life

dagen började med hårtvättning, så att alla är medvetna! fixade iordning mig och åkte ner på stan och träffade therese :)  vi gick och hämtade ut hennes mobil och sen så gick vi till skolan och pluggade ett tag. vid halv två hade vi socialpsykiatri, och den lektionen bestog av att kolla på film i 45 minuter ungefär .. värt liksom. satt i cafeterian och pluggade lite efter det, och sen tog jag bussen hem till johan ;>   det blev tv, snacka, mys och sen kom pappa och hämtade mig vid typ elva hähä. nu åt jag nyss mat, eftersom det enda jag hade ätit på hela dagen var en macka och en muffin (en muffins?) ! :o nu så tänker jag skriva dagbok och lägga mig och läsa. sen är det time for some sleep. godnatt snyggingar


todaaayy



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0