operation storstädning!

idag, mina vänner så blir det storstädning i mitt rum, det är faktiskt student om sex dagar, och då kan det verkligen inte se ut såhär, det ser ut som om en gris har bott härinne .. så nu ska jag bita i det sura äpplet (?) och städa hela dagen, men musik på riktigt jävla hög volym, kanske blir ganska nice ändå .. eller kanske inte. men egentligen spelar det ingen roll om jag städar, för det är alltid skitstökigt sen efter tre dagar igen .. suck! mina emotankar är iaf borta idag, men dom kommer väl tillbaka snart såsmåningom xd    aja, somnade tidigt igår av att jag mådde dåligt och sånt. och hade knappt ätit på hela dagen heller. man blir ju inte så hungrig när det är varmt ute och sånt. idag har jag försökt hitta reklam till min blogg, så man kan tjäna lite slantar på sitt bloggande, det vore ju sjukt värt tycker man .. men det går inte så jävla bra för mig ;p   men får väl kika vidare! nej nu ska jag göra mig iordning,och sen städa :)  pusspåer !!

så här kan det bara inte få se ut


Postat av: josefin

bubbleroom.se kan du använda till reklam och ADOperator.com =D

2010-06-06 @ 02:08:22
URL: http://josterholm.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0