Hey folks

Har sovit hos mormor inatt, myspys som vanligt. Kusin var också där och sov, och hennes lilla vovve. LCHF gick ju lite sådär hemma hos henne, med tanke på att hon gräddade våfflor när man kom dit, och sen köpte hem en massa goda saker till kvällen, då vill man ju inte gärna tacka nej ;d  Men nu har jag varit på gymmet i två timmar och sånt, så nu är jag duktig igen.

Nu ska jag måla naglarna till praktiken imorgon, men har verkligen ingen aning om vilken färg jag ska ha, blir väl antagligen rött som vanligt, men det är ju fint. Skulle vilja bygga naglarna men det går inte riktigt hand i hand med min arbetslösa ekonomi, så det får vänta ett tag helt enkelt. Nu blir det lite nagelpeeling och sen målning på det. Kanske slänger på en ansiktsmask under tiden också. Nåväl, ha en bra tisdagskväll, people!


hade ingen passande bild, så jag frestar er med lite .. frysta bär! ganska nytagen bild


Postat av: Anonym

sv: frisk idag:) har väl inte gjort så mycket, fotat lite & så:D va har du gjort idag då?



Kram!

2011-04-06 @ 18:16:58
Postat av: hsptjejen

Snygg blogg :)

2011-04-07 @ 17:07:28
URL: http://hsptjejen.blogg.se/
Postat av: Linnéa Passchier

tack så mycket!:)

Allt är bra med mig, hur är det själv?

Fin blogg förresten! Kram

2011-04-07 @ 21:26:48
URL: http://linneapasschier.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0