jag har jobbat ;d

Igår så var jag på praktiken som vanligt, och det var också skoj som vanligt :) Fanns dock inte så mycket att göra, så var mest att fylla på i hyllorna, och ställa i ordning, fronta och lite sånt! Sen vid ungefär halv fyra så var en i personalen åka iväg, så chefen frågade mig om jag ville jobba tvp timmar, mellan fem och sju, för dom hade ingen som kunde, och självklart svarade jag ja! Happyface blev det där hehe. Så jag fick skriva på nåt anställningsavtal-grejs, vet inte riktigt. Men nu kommer dom iallafall kunna ringa in mig typ om dom behöver någon som ska jobba, så det känns helt awesome alltså. :)

Men dom sista två timmarna hade jag riktigt ont i huvet och kände mig illamående, usch inte kul alls. Speciellt inte första gången men verkligen jobbar, då vill man ju visa sig från sin bästa sida och allt såntdär .. men det är ju inte så lätt när man mår dåligt. Skulle ut sen på kvällen också för att vi skulle fira Susanna, men nej man mår för dåligt, orkade inte ens äta när jag kom hem och somnade typ i soffan när jag kollade på tv :( Aja, hoppas alla andra hade kul iallafall, även fast jag låg och mådde skit. Nåväl, snart så kommer iallafall Moster, hennes sambo och mina tre minsta kusiner :) pusspåer



vill ha!


Postat av: paula

sv: åh tack vännen! det är toppen här lite trött, själv ? ;) kram

2011-04-02 @ 14:12:35
URL: http://paulaweisz.blogg.se/
Postat av: paula

sv: okej, det va ju kul att höra!

2011-04-02 @ 14:16:20
URL: http://paulaweisz.blogg.se/
Postat av: mysan

Nu har jag en frågestund, den slutar kl.19:00! fråga vad du vill så svarar jag på alla frågor i ett videoinlägg ikväll sen! :)

KRAM! <3



Ps glöm inte att du är en underbar människa <3

2011-04-02 @ 14:19:34
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Jessica - jjessicahellstrom.blogg.se

sv: haha sorry, jo det är bra , själv? :)

2011-04-02 @ 15:02:57
URL: http://jjessicahellstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0