Skepp & hoj

Idag har jag som vanligt varit på praktiken, och roligt var det som vanligt. Finns inte så mycket att skriva om det idag, för det var väldigt lugnt och fanns inte så mycket att göra, men trevligt ändå såklart :) Efter praktiken var tanken att jag skulle åka till gymmet och köra lite, men då har man såklart glömt träningsskorna hemma imorse, riktigt smart. Så jag åkte hem, käkade lite och sen drog jag med mig mamma på en joggingrunda, hur skönt som helst :) Blev bara ungefär 20 minuter, men iallafall!

Nu så har jag kollat på Desperate housewives, och lite på big brother, och nu blir det att lägga sig i sängen och kolla på "Sammys äventyr" haha tröttnar aldrig på disneyfilmer <3 Juste, mitt pengar-kort har gått av på mitten också, jippie! Så har beställt ett nytt nu, ett såkallat visa-ung! Får väl hoppas att det är nåt bra. Nej nu blir det sängen, godnatt med er! puss


Postat av: Daniel

Sammys var lite små trevlig, man blir aldrig för stor för att se animerad film :)

2011-04-27 @ 22:30:17
URL: http://rymdtomten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0