En mycket trött tjej

Somnade klockan ett inatt, vaknade av väckarklockan vid halv sju, gick upp och duschade och allt det där, och kvart i nio satt jag på Swebus med Jasmine och Jonna påväg till Stockholm city! Blev fasktiskt inte så mycket köpt för min del, det blev ett läppstift från YSL, ett par skor från topshop, en skitsnygg sminkväska från Make Up Store och två små julklappar! :) Känner mig riktigt nöjd faktiskt! Var väl hemma runt halv sju ungefär, åt tacos och nu vill jag bara sova för jag är så sjukt trött. Känner mig helt slut. Men så kom jag på att jag måste ju duscha och tvätta håret innan jag går och lägger mig. Så det blir en dusch nu .. eller kanske ett bad? Sen ska jag iallafall sova. Jobb imorgon :) Puss&kram på eeeeeeer!!


Dagens inköp tagna med mobilen.



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0