Julgran check

Har jobbat hela dagen idag också, mellan elva och tio över åtta. Har dock kännt mig ganska hängig och kännt mig febrig nästan hela dagen. Var nästan helt säker på att jag var sjukt, tills jag kom hem och tog tempen och såg att jag var feberfri. Så ja det är väl en bra grej, men ganska skumt. När jag kom hem så började jag och Snäckan klä julgranen, och det blev mycket vackert. Men vackrare är det ju se när det ligger massa paket under den hihi ;) Nej nu håller jag nästan på att somna framför datorn, så nu ska jag gå och lägga mig. Jobb imorgon igen! Puss & Kram skumbanan!


Postat av: Sofia - JULKALENDER!

vad mysigt :D



pssst. ny tävling där man kan vinna valfria lösögonfransar är nu på gång, var gärna med :D

2011-12-20 @ 16:30:39
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

sv: ellerhur :D

allt e bra, självdå?:)

2011-12-20 @ 20:25:54
URL: http://hhannaa.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0