Julklappsinslagning!

Idag var jag som vanligt på jobbet, har inte så mycket att skriva om det. Bara att det var riktigt mycket folk, och jag fick en smarrig goodiebag av chefen som julklapp! Inte helt fel ;) Nu på kvällen har jag och Rebecca haft julklappsinslagning med julmusik och sånt mys! Så nu är julklapparna inslagna och klara! Känns riktigt skönt!! Snart ska jag lägga mig och sova för imorgon kommer det vara tokmycket folk som handlar på Kicks alltså. Men först ska ni få se lite produkter från min yummie goodiebag!


Ett läppglans och ett nagellack från Dior

 

En hårspray från Björn Axén

 

Ett schampoo från Aussie


Senaste mascaran från Lancôme, Doll eyes

 

Lancômes senaste body lotion

+ lite andra krämer, mascaror och lite småsaker som jag inte orkar ta bild på :)

 

Mina fina julklappar!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0