träningsdag again

som sagt så sov jag ju hos mormor inatt, och vaknade imorse av att sötwilma sprang runt, kan man vakna på ett bättre sätt ? tror knappast det :D  vi träffade ida när hon hade slutat skolan och så gick dom med mig en bit med wilma, när jag skulle till friskis. vi råkade gå i ett spår där man bara fick åka skidor haha tur att ingen skidgubbe kom och åkte då! när jag kom till friskis så körde jag crosstrainer i 40 minuter och sen maskiner i bara en halvtimme ungefär, för sen fick jag hämtning av mamma. när vi kom hem så tog vi en promenad på 40 minuter också. älskar att vara ute och gå, har kommit på att det faktiskt är riktigt skönt! och faktiskt bra träning också, bättre än man tror att bara gå. :) och nu så har jag kollat på "halv åtta hos mig" och "sofias änglar" två bra program enligt mig ^^

nu ska jag göra smoothie som lite .. kvällsgrej haha sen ska jag lägga mig och kolla på greys anatomy och sen sova. imorgon är det praktik igen! :D och på torsdag är det möte med min praktikantansvarig och min jobbcoach så då får jag veta om jag får förlängt eller inte, men jag hoppas verkligen det!  :) aja hoppas ni alla har haft en bra daaaaag! puss&kram på er! :*



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0