dop!

Idag var det dop för hela slanten! Vaknade klockan sju först och blev sur för att jag vaknade så tidigt, så jag somnade om två timmar ungefär, skönt. Vaknade vid nio igen och satte mig och kollade på Alvin och gänget hihi, myspys. Sen blev det familjefrukost och sen så var det bara att duscha och göra sig iordning för att åka på dop i Eskilstuna, för min lilla kusin Destiny skulle döpas :) jättemysigt dop måste jag säga, och jag fick en massa fina bilder med mitt nya objektiv! Kommer lägga upp några stycken imorgon, för just nu orkar jag inte.

Efter dopet följde Emelie och Roberto med hem till oss och käkade tacos, kollade på tv och hade det mysigt, vi släckte alla lampor och sånt på Earth hour också, och tände ljus och bara satt och pratade, massa mysigt. Nu så är jag supertrött och ska snart sova! ^^

Igår var det förresten superskoj också! Det var förfest med massa mysigt folk här på gryta och sen bar det av till Pluto där jag bara var kvar någon timme, jag var så jäkla trött. Men jag hade verkligen trevligt igår iallafall, med alla braiga människor! Nej hörrni nu blir det sängen och en film hihi, puss & kram <3



haha hmm en bild på vår fönsterlampa ... testfotade lite med nya objektivet och här är ett resultat, på en halvdålig bild! hhiihihi kram! ;d



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0