Crosstrainer

Idag plockade Elina fram sin duktiga sida igen, och åkte till gymmet. Körde intervallträning på crosstrainer i en timme, och det blev 1,2 mil. Fick som vanligt huvudvärk efter ungefär en halvtimme, men höll ut och körde klart iallafall. Kände mig skitduktig efteråt. Förstår dock inte varför jag får ont i huvudet precis varje gång, tycker ju att jag dricker ordentligt. Iallafall så kom mamma och hämtade mig efteråt och nu har vi ätit. Har också suttit och kollat på massa fina kläder på internet som jag vill beställa. Nåväl, jag känner mig jättetrött i hela kroppen så snart tänker jag faktiskt göra mig iordning och lägga mig och se på film. Imorgon blir det gymmet igen, med Susanna och Jennifer! :) Ska bli kul!


Den här vill jag verkligen verkligen ha. Kostar 599 kr på VILA. Kommer nog köpa den inom en snar framtid!


Postat av: Ema

Huvudvärk? inte migrän då?



Annars kan det vara salt brist du har, efter som du svettas ut en del salter kan huvudvärk uppstå som symptom. Tips är att ha i 1 krm salt i vattenflaskan så fixar allt sig :)

2011-11-21 @ 21:58:56
Postat av: Jen

åhhh va snygg!!

2011-11-21 @ 22:17:07
URL: http://JNoz.blogspot.com
Postat av: Anna - Makeup artist

Har varit där ett gäng jular nu, och extra under sommaren och sedan har det fortsatt! Åh, vad roligt! Mycket bättre jobb hittar man ju inte =) Hur länge har du varit på Kicks då? Och hur stor är Västerås butiken? =)



Eller hur, Batiste for life ungefär - tills det kommer nåt bättre iaf ^^

Kram

2011-11-22 @ 17:59:20
URL: http://banna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0