En ranglig extrasäng.

Jobbat idag, mycket trevlig. Det var ganska mycket folk nästan hela dagen idag, skoj tycker jag! När jag hade slutat köpte jag en hårspray (intressant) och sen kom pappa och hämtade mig. Mammas kusin och hennes man är här och har ätit här och sånt, så nu sitter dom ute i vardagsrummet och har trevligt. Mamma har lovat bort mitt rum till dom inatt också, eftersom dom inte bor här i Västerås. Så jag får sova på en ranglig extrasäng i lillasysters rum, mysigt.

Var hem till Jennifer en stund och spelade lite spel med henne, Emilia och Susanna också på kvällen, men det var inte så länge, är så himla trött. Känns som jag har varit vaken ett dygn! Så nu tänker jag snart göra mig iordning och gå och lägga mig på min rangliga extrasäng och försöka sova. Min rygg kommer vara paj imorgon. Godnatt!


Åh vill ha den här jackan. Nu.



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0