Gymtjej

Oj vad jag är duktig nuförtiden då ;) Har varit på gymmet idag igen, med Jennifer och Susanna. Blev crosstrainer en halvtimme, och sen mag/ben styrka i nästan en timme. Älskar känslan efter att man har tränat, den är nästan obeskrivlig! Man mår så bra resten av dagen också! Nu på kvällen så har jag iallafall kollat på Desperate housewives med Snäckan, riktigt spännande avsnitt må jag säga. Nu blir det lite fil och flingor och sen ska jag gå och lägga mig :)
Imorgon blir det kanske en sväng på stan med mamma. Ska boka klipptid, och så blir det kanske en lunch och sånt. Hoppas alla har haft en bra dag. Puss!


Hej hej lilla Elina.


Postat av: Anna - Makeup Artist

Så mkt visste jag om Västerås^^ Vet att jag har en bekant där i trakterna i alla fall!

Åh, låter läckert med nya inredningen i svart! Julen är helt galen, men så kul! Praktik har jag också haft lite mellan jularna för några år sedan. Men bra kollegor gör ju allt =)

2011-11-22 @ 23:43:42
URL: http://banna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0