Maskeradfest!

Måste börja med att säga att kvällen igår var riktigt rolig! Var på maskeradfest med Camilla hemma hos Therese, massa roligt nytt folk, ölspel (såklart) och en massa annat tok! Hade faktiskt riktigt roligt hela kvällen! Åkte väl hem runt halv tre för festen hade dött haha, och jag var sjukt trött eftersom jag hade jobbat hela dagen också! Men som sagt, mycket nöjd med kvällen!

Idag har jag bara tagit det lugnt, känner mig så trött. Var en sväng på MAXI med mamma på eftermiddagen och handlade lite saker. Jag och lillasyster ska ha tacokväll ikväll för mamma och papppa ska iväg, supermysigt. Och efter som att det här är min "nyttiga" helg (för jag drack ju inte alls ungefär en miljon kalorier igår) så ska jag bara äta mörk choklad och less fat-popcorn ikväll, och dricka Loka <3 Har bestämt att jag bara får äta chips varannan helg haha. Duktigt av mig. Har förresten fixat en liten fars dag present till pappa idag också eftersom det är fars dag imorgon. Bara en liten grej men jag tror han kommer bli glad! Nåväl, har inte så mycket mer att skriva just nu, hoppas alla får en trevlig lördagkväll! :) Puss!

Lite pics från igår!


Postat av: ellenlilja

sv: precis, och man tröttnar snabbare om man har samma färg i hela håret ju, så olika nyanser blir det iallafall :)

jodå, allt är bra med mig! :D självdå? haft en bra helg?

2011-11-13 @ 00:28:24
URL: http://ellenlilja.blogg.se/
Postat av: julia

tack så jättemycket! jo det är bra med mig, hur är det själv? :)

2011-11-13 @ 12:57:20
URL: http://bloggparken.se/yjulia
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-11-13 @ 13:12:19
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: ellenlilja

sv: oj, vad skoj, vad har du hittat på i helgen? :)

jadå det har jag, har mest slappat så det har varit en skön och mysig helg hehe :) kram!

2011-11-13 @ 13:20:02
URL: http://ellenlilja.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0