Nu jäklar!

Måste faktiskt ta tag i träningen igen, men det blir inte så mycke tid för det nu när man jobbar rätt mycket. Så det får bli promenader hit och dit, det är ju också bra. Tänker faktiskt inte sluta med goda saker på helgerna för det har jag redan provat tusen gånger och det funkar bara inte. Men ska ta mig till gymmet när jag har tid, och så vara ute och gå mycket som sagt. Tänker försöka äta lite mindre också. Okej det låter som att jag äter som en häst men det gör jag faktiskt inte, men typ äta hårt bröd istället för mackor. Mackor är farliga, det går att proppa i sig hur många som helst. Och sen alltid ha grönsaker till maten och sånt. Det har blivit lite slarv nu på senaste tiden, det vet jag. Men nu ska det bli ändring :) Hihi nej nu måste jag faktiskt sova, jobb väntar imorgon. Godnatt!


Postat av: Lisa

Försök också äta regelbundet så att du inte slutar upp med att äta ett gäng kakor för att du känner dig småhungrig.



sv. Jag har gett upp att leta efter jobb då det känns så pass lönlöst, men helt sysslolös är jag inte -- jag pluggar vid Stockholms Universitet just nu.

2011-11-08 @ 00:49:06
URL: http://liisiish.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0