Bokia!

Idag hörreni så har jag jobbat på bokia hela dagen! Ska vara där hela veckan eftersom att dom har bokrea! Det gick superbra, och ganska mycket folk. Det rullade på rätt bra under dagen :) Är fortfarande lite osäker på deras kassa men det blir bättre och bättre! Har kommit på att jag vill börja läsa iallafall, så det lär ju komma en sån period snart. När jag slutade var det bara att gå till Kicks och ha personalmöte, och det gick superbra. Fick en lite goodiebag av Lotta också, tack & bock. Fick även skjuts hem av hemme, supersnällt! Så slapp jag åka buss, så skönt!

Nu på kvällen har jag (såklart) kollat på Big brother med snäckan. Kan ju bara säga att jag stör mig riktigt mycket på hon Jessica. fan va hon snackar alltså, blir galen snart! Favvisarna helt klart: Petronella & Marcel! Iallafall så ska jag och snäckan ta macka nu! Imorgon köper jag min kamera yey, äntligen! Nu blir det ändring här, promise! Godnatt!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0