Hej lördag

Idag är det lördag och jag är trött och slö. Precis som det ska vara på lördagar. Har inte gjort så mycket alls idag, tog en promenad med Jonna och hennes fina samojed Kátla till ica och köpte lite chips tidigare. Så det blir tydligen lite svullokväll ikväll, kände att det var på tiden. Har massa loka hemma också som jag ska pimpla i mig <3

Igår kväll var ganska kul. Jasmine fyllde 21 år och hade lite kalas hemma hos sig! Hade superskoj på förfesten, men sen blev jag opepp eftersom vi drog ut så tidigt. Folk ville ut innan elva för att det var gratis inträde då men jag hatar att gå ut tidigt tehe så jag blev opepp som sagt och fick ont i huvuder, så jag och snäckan åkte hem rätt tidigt, runt ett! Men annars hade jag kul, tack Jasmine och hoppas du hade en kul födelsedag :)) KRAM!




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0