Jobbsöndag

Idag blir det jobb, i hela tre timmar ;) Nice med 100% ob iallafall. Skulle precis stressa iväg till bussen för en stund sen, när pappa sa att han kunde köra mig, så skönt! Gillar inte att åka buss till jobbet på söndagar, för bussarna går så konstigt då och så är jag rädd att missa bussen från stan eftersom jag måste byta. Efter jobbet blir det kalas, för min mosters sambo fyller år. Trevligt. Nej hörrni det blev en snabb uppdatering, nu ska jag fixa det sista och åka till jobbet. Kom och shoppa loss på Kicks Erikslund idag vettja ;))) PUSS

Och på grund av min enorma bildbrist just nu så blir det en bild på mina små underbaringar, saknar er bebisar! <3


Postat av: IDA

Haha aw de tyckte min mamma med INNAN jag hade skaffat mina tjejer, haha nu sitter hon och gosar med dem trots den "äckliga" svansen ;) Vilka söta gerbiler på bilden :D

2012-02-12 @ 23:14:54
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Zofie Jashari - <3<3 17år & förlovad med en 17år äldre kille <3<3

Mehh gud så söta ! :)

2012-02-16 @ 13:11:43
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0