Kussarna

Var ju som sagt och tränade idag, körde en timme på crosstrainern och hundra situps, det fick räcka helt enkelt. Åkte hem, tog en snabbdusch och sen åkte jag, mamma och rebecca till kusinerna. Destiny var på bus & gos humör idag, supermysigt. Vi tittade i böcker, lekte med djuren, klappade händer, dansade och fikade ;) 

Nu sitter jag med hårfärg i huvudet, har precis färgat utväxten och snart blir det i resten av håret! Efter det blir det biggest loser och sen får jag se. Ska iallafall tvätta sminkpenslarna eftersom jag ska sminka Jasmine imorgon, skojsigt :) Nu ska jag fortsätta färga håret! Puss på er!


Postat av: bbypeach

Hej fin blogg :D

Gillar du min blogg på fb så länkar jag dig, har väldigt många besökare så du har inget att förlora ;)

Glöm inte att kommentera när du gjort de!


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0