Mysdag med storasyster

Blev en mysig runda på stan med storasyster idag, eller man kanske inte kallar det runda, när man är inne i två butiker och sen sitter och fikar i två timmar. Riktigt mysigt var det iallafall, var snäll och bjöd syster på en Latte också. Jag är så generös så! Handlade upp mitt presentkort på Kicks också, blev två supersnygga nagellack och en lermask! Och sen så gick vi och plockade upp Roberto, så följde han med och kollade kameror! La undan en Canon eos 550d som jag ska köpa nästa vecka!! :) Wiiie längtar!

Sen blev det iallafall gymmet med Jonna, vi körde crosstrainer en timme. Duktiga som vi är, en fredagkväll och allt ;)) Vad händer ikväll då? Inte ett skit verkar det som. Skulle ner på stan och ta ett glas med Jonna men hon bangade, och jag kände inte för att gå ut och ta ett glas själv. Så får väl sitta här hela kvällen om inget annat dyker upp. Ska iallafall jobba imorgon, yääy :) Ne nu ska jag hoppa in i duschen! KRAAAAAAAAAM!!



Postat av: moa

SV: Den är super bra älskar bilderna och kvaliten är bäst! :D Är så glad att jag sparade ihop mina pengar till den, så värt! har även gjort en video som är filmad med full HD om du vill kolla på den, de är den senaste jag lagt upp :D

2012-02-18 @ 10:18:47
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: KAROOFOTO

svar: jag är supernöjd med kameran iaf ! :)

2012-02-18 @ 13:00:18
URL: http://karoofoto.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0