Stan med jonnis

Idag har jag gått på stan med mina fina vän Jonna. Hittade världens snyggaste WERA väska på Åhlens. Den kostade 995 kr men med mina rabatter blev det 522 kr så var verkligen påväg att köpa den. Men nej jag stod över, duktig som jag är. Har inte riktigt råd med sånt, ska ju snart köpa en systemkamera för 7000 kronor. Köpte iallafall bars & topp lack och ett fint linne på Monki.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem med god mat, och sen får vi se om Jonna kommer hit och kollar på film med mig lite senare. Annars får jag väl sysselsätta mig själv helt enkelt. Har faktiskt varit skönt med en lugn helg för en gångs skull. Första vita helgen 2012 yäy! Min kusin var nyss här och köpte min Nikon D40 för 1000 kr, så nu får jag klara mig utan systemkamera i två veckor, men det ska nog gå bra :)  Näh nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer, ni får ha en trevlig söndagkväll!


fy fasen vad jag saknar min flashiga mobil nu :((( hoppas den blir klar snart!



Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0