It´s been a long time

Har visst inte varit så aktiv här på ett tag, men har haft mycket annat för mig, t.ex. jobb, körlektioner och sånt där viktigt. Har varit med om migrän för första gången också, och det var inte att leka med kan jag ju säga. Började med att jag fick ont i huvudet på jobbet, dom sista timmarna. I slutet var det nästan outhärdigt, hade så ont att jag mådde illa. När jag kom hem ramla jag ihop på hallgolvet och hade så ont i huvudet att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Tillslut lyckades jag släpa mig till sängen, la mig och somnade innan åtta på kvällen. Hade jobbiga "feberdrömmar" typ hela natten. Drömde bara om jobbet, det var smink överallt! Var jag än vände mig så var det smink där, och folk pratade med mig om smink. Smink överallt! Nej inte ett dugg kul var det. Så nu har jag känt mig helt groggy i två dagar efter det, känns nästan som att vara bakis, det tar på krafterna.

Iallafall så har jag en ny strategi angående min hälsa nu haha, har bestämt att jag ska ut och gå nästan varje idag. Och det börjar imorgon, då jag ska gå upp en timme tidigare på morgonen för att ta en promenad innan jobbet, väldigt duktigt av mig tycker jag. En skönt sätt att börja dagen på. Men då kanske det är dags att lägga sig nu eftersom jag ska upp halv sju ... Godnatt! :)


Det blir ingen bild idag, sådeså!

Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Hej!

Jag hittade din blogg på blogstart, så jag vill passa på att tipsa om en helt ny trafikbytessajt. Om man registrerar sig via länken (ibland kan man behöva klistra in den i ett nytt fönster) har man chans att få livstids gratis platina-medlemsskap (ungefär som VIP, de 100 första får det).

http://www.merbesokare.com/signup.php?2052

Hoppas du får en skön söndag! :)

2012-03-25 @ 10:42:21
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: nilly

Hej, Tack så jättte mycket fina du! :):) Allting är bara bra med mig idag, hur mår du själv? :):) Kram

2012-03-30 @ 14:57:21
URL: http://nnilly.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0