puls/medel + kind of dålig dag

ida var det skola. först var vi i bombardier arena och kollade på nån tråkig grej. okej, det vr liite intressant, men mest tråkiiigt !  suck ...  aja, efter det gick vi till skola. det var lunch, och sen hade vi medicinsk grundkurs i tre timmar. vi gjorde grupparbete. jag och annie gjorde tillsammans, men nej sen stryker anna mitt namn på arbetet för att jag "inte har hjälp till", vilket jag visst hade. jag var bara inte så jävla engagerad eftersom att jag hade massa tankar i skallen, och mådde inte så bra. men jag gjorde mitt bästa. men ne, inte tjänade det någonting till .. efter skolan var jag iaf jävligt lack, och så cyklade jag hem. jag pluggade, och åt. sen körde mamma mig och rebecca till friskis, så gick vi på annas puls/medel pass och det var hur kul som helst. fast det var faktiskt några nya steg, men ändå ^^     när jag kom hem duschade jag och sånt .. nu pluggar jag liiite, och snart ska jag sova ..

puss !


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0