och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

just går ingnting som jag vill. träningen går skit, och jag känner mig dålig på allting och jag är jävligt less på mig själv. var på intensiv idag och det gick inte speciellt bra. ser på alla andra som orkar allting. dom gör riktiga armhävningar men ser ändå hela tiden starkare ut än mig. och dom är finare än mig. men det är klart att dom är, när dom orkar mer än mig. åh jag tror jag snart kommer få ryck på mig själv !  nån som vill byta med mig? ne trodde jag väl. jag vill vara som min lillasyster. hon kan allting, hon är bättre än mig på allting, och JA, jag är avundsjuk om det inte märks. men jag gav upp för länge sen. jag kommer inte bli något speciellt. jag känner mig bara som en person i ett liv. någon som bara vandrar framåt.

... jag gav upp för länge sen


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0