december = julkalender

idag är det första december, gud vad fort det här året har gått .. har sett första avsnittet av årets julkalender och den verkar lite halvtaskig faktiskt haha, orka att jag fortfarande bryr mig om julkalendern . men dom blir far sämre och sämre för varje år nu tycker jag allt. men vad vet jag, småbarnen (som julkalendern egentligen är till för) kanske tycker den är rolig XD  men för mig, nja den dög inte riktigt ;)
hähähä!



var på jobbet idag och dagen gick faktiskt riktigt snabbt. fick vara med på en angiografi, och det var riktigt intressant faktiskt. de gick in genom artärerna i handleden på en patient, och en "tråd" som en kateter. eller typ elektrod till hjärtat. fick kolla på en skärm, där man såg allting vad de gjorde och det höll på i ca en timme. skulle egentligen få vara med på en pacemaker operation, men det var tydligen bara sjuksköterskepraktikanter som får det, och jag är ju undersköterskepraktikant .. så det var lite surt, jag hade ju sett fram emot det. men fick iallafall dra ut nålar från patienter hehe det var lite tufft faktiskt. läte läskigt, men nu har man provat på det ^^    efter jobbet åkte jag till friskis och gymmade en liten stund, sen har jag inte gjort så mycket mer idag. blir desperate housewives och fruktsallad senare  <3


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0