ja det var ju så

det var sista dagen på praktiken. kändes faktiskt ganska sorgligt att åka därifrån och jag önskar faktiskt nu att jag kunde få vara där lite längre, men det är som det är. efter jobbet träffade jag tua och så gick vi hem till henne, och förfestade med linn, erik, linnea och jim och det var massa kul hehe ! jag måste lägga till att jag fick en dread ! haha! sen när vi hade förfestat färdigt så tog vi bussen till stan och gick in på konrad. det var kul, men det har varit roligare förut kan man ju säga. men det var ändå mys att vara där med bra människor. när vi kom dit träffade vi albin, viktor och några, och lite senare kom adde också hihi!  hade inte råd med nå drinkar, men då är det bra att det finns folk som bjuder ^^    vi drog därifrån vid ungefär två. då gick vi till donken och sen träffade jag johan, så jag följde med honom hem och sov :)  vi somnade typ fem i morse, och när vi vaknade så lyssnade vi musik och käkade mackor  (y)    sen typ tog jag bussen hem. har kollat på final destination 4 nu på kvällen och den var faktiskt ganska bra, bättre än jag trodde men jag blundade när allt det äckliga hände, så hehe men den var bra iallafall! nu tänker jag duscha och tvätta håret, och sen ska jag sova faktiskt ...  tredje advent imorgon. puss på det, och godnatt världen <3     bilder från gårdagen kommer upp senare, om ni är intresserade ... vilket jag inte tror men ändååå !


Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0