ännu mer redhead

hellu individer ,, mja
idag har varit en rätt skön dag. dagen började med att min söta mamma färgade mitt hår ännu rödare. så nu är det rött, och det är en cool röd, tycker elina. jag blev iaf massa nöjd hihi ! var iväg en sväng till friskis sen också, och gick på intensiv med rebecca. haha det gick inte så bra idag. har ju varit på kreta en hel vecka och moffat och bara tagit det lugnt, så nu tar det väl några dagar innan man kommer igång på riktigt och orkar ordentligt igen, hähä. orkade typ ingenting på styrkan. okej, det är ett sjukt jobbigt pass, men jag har orkat mer i mina dagar. konditionen gick rätt bra iaf   ;)    och jag var lagom trött och svettig efteråt. men det är en jävligt skön känsla. man känner att man lever lix !

vi kom ju hem från kreta i fredags, och det var jättemysigt där nere tycker jag minsann. låg på stranden och stekte, och badade i havet iiih ! det blev inte så mycket shopping tyvärr, det pallade jag faktiskt inte ! men vi hade det iaf jättehärligt !

sen nu i helgen har det också vart mys! jag var på johannas 18 årsfest på lördagen och det var jättetrevligt, men sen när dom andra stora flickorna drog ut på krogen så gick jag ner på powermeet med jasmine, mikaela, karin och bella och det var askul tycker jag. riktigt lyckad kväll :p   träffade emelie lite sen också på kvällen eftersom att jag och jasmine behövde gå på toa, så .. vi gick från löga in till stan för att gå in på en fest som min syster var på, så att vi kunde få gå på en fräsh toalett! man är väl smart liksom!   sen gick vi till hammarby och där hämtade mamma mig. påvägen dit träffade man spiderman, och ja ... det var ju en upplevelse XD   ah iaf .. sen hade jag inte så mkt mer att skriva här faktiskt !

hejdå folks !

(lägg bara märke till hårfärgen, och säg vad ni tycker, tack)   =*



Postat av: Jasmine

HAHA SPIDERPIG SPIDERPIG!!



Fint det är gumman <3:D

2009-07-09 @ 00:27:38
Postat av: Caroline ♥

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-09 @ 01:23:04
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Mathias

Det blev jätte fint gumman :)

2009-07-09 @ 15:20:20

Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0