frida i tv!!!!!

idagg hörrni mina vänner har vart en bra dag !  först började skolan klockan ett (hihihi skönt)  sen så hade jag omprov, muntlitgt och fick ett klart godkänt. happy blev jag. efter det blev det friskis. först gymma i en timme, och sen dans med snäckan och carro. kuuul som fan, måste jag säga  !  efter det åkte familjen till max, och tjockade i oss. gott vare! när vi kom hem duschade jag, och sen var det "så ska det låta", och frida var med. fan vad braaaa hon är. men hennes lag förlorade .. men hon var med iaf, och sjöng sjukt bra gjorde hon också. efter det har jag setat här och lyssnat fridamusik och chattat blabla, snart ska jag sova.  men glöm inte FRIDA äger !

PUsS




Lämna gärna en kommentar här :)

ditt namn
remember me?

E-postadress: (publiceras inte)

bloggadress

skriv nåt skoj :D

Trackback
RSS 2.0